O nas
Uznaliśmy, że zakładka O NAS powinna należeć do założycielki marki – Edyty.
Zadaliśmy jej kilka pytań. Oto, co nam powiedziała:
– Skąd jesteście i ile lat istnieje firma?
Firma LAVEL powstała w Andrychowie – małopolskim „zagłębiu dziewiarskim” na malowniczym Podbeskidziu w 2007 roku. W tym roku świętujemy 14 rok działalności.
– Skąd pomysł na taki biznes?
Od 15 roku życia lubiłam wyróżniać się strojem. Sama szyłam i przerabiałam swoje ubrania i lubiłam się stroić. Swoje pierwsze bikini zrobiłam na drutach i podszyłam folią. Technicznie może nie było to najlepsze rozwiązanie, ale wyglądał rewelacyjnie.
– Kto projektuje Wasze kolekcje?
Ja osobiście, jestem tu jedyną osobą projektującą. Co sezon przygotowuję kilkadziesiąt modeli, z czego musimy wybrać połowę, aby nie „zasypywać” Klientek za dużym wyborem. Później cały zespół się spotyka i dyskutuje, które modele zostawić. Te rozmowy nie należą do łatwych, zdania są podzielone. Niektórzy bronią swoich faworytów jak lwy.
– Wiele osób dziwi się, że mimo 14 lat działalności dopiero teraz dowiaduje się o marce. Skąd takie głosy?
Faktycznie, nie skupialiśmy się do niedawna na szerokiej promocji naszej marki. Dystrybuowaliśmy nasze produkty do innych krajów. Bardzo doceniono nas na wschodzie – tam jesteśmy marką rozpoznawalną. Nie chcę się przechwalać, ale podobno czasem trzeba . Nasze stroje zostały wielokrotnie docenione na prestiżowych moskiewskich targach TEXTILLEGPROM.
– Czy to prawda, że osobiście doradza Pani Klientkom, prowadzi z nimi rozmowy telefoniczne i odpowiada na maile?
Tak. Pomimo wielu innych obowiązków w firmie staram się być pomocna naszym Klientkom.
Zgłaszają się także Panowie, chcący kupić kostium dla swojej kobiety, mamy, córki lub siostry. Sprzedaż strojów kąpielowych online musi być świetnie dopracowana w kwestii doboru rozmiarów, dlatego wspólnie z naszymi stałymi Klientkami opracowaliśmy przymierzalnię online, dzięki której do minimum ograniczyliśmy potrzebę wymiany rozmiaru stroju na inny. Obecnie nasza Przymierzalnia w 96% radzi perfekcyjnie i proszę pamiętać, że mówimy tu tylko o nowych Klientkach!
– Jak zatem skorzystać z takiej przymierzalni?
Wolimy zwrot „jak u nas przymierzyć online”, bo świetnie przedstawia o co tu chodzi. Wystarczy kliknąć w zakładkę Przymierz w menu mojego sklepu internetowego. Dalsze kroki są dokładnie opisane, a w razie potrzeby Aldonka chętnie pomoże telefonicznie – jest ekspertką w doradzaniu naszym Klientkom!
Chciałam jeszcze tylko dodać, że dzięki temu jak bardzo jesteśmy pewni rezultatów przymierzalnia online, dodajemy kilka bonusów do zamówień, m.in: darmową dostawę, wydłużony czas na zwrot z 14 do 60 dni i w razie potrzeby – wymianę na mój koszt.
– Czy lubi Pani swoją pracę?
Uwielbiam! Sama świadomość, że kobiety w naszych strojach zażywają relaksu podczas urlopu powoduje, że sama jestem myślami na złocistej plaży . A kiedy Panie piszą do nas maile z podziękowaniem za świetną jakość produktu i profesjonalną obsługę – to dla mnie największa nagroda i potwierdzenie, że to co robimy ma sens.