+48 577 810 887

Darmowa wysyłka od 299 zł ⋅ 14 dni na zwrot

KONTO
KOSZYK
ULUBIONE
a
MENU
KONTO
ULUBIONE
KOSZYK
M

Darmowa wysyłka od 299 zł ⋅ 14 dni na zwrot

WYMIEŃ/ZWRÓĆ

Q
0

Twój koszyk

Brak produktów w koszyku.

FAQ (często zadawane pytania)

Czy można zwrócić lub wymienić zakupiony strój kąpielowy?

Oczywiście, można dokonać zwrotu lub wymiany modelu stroju kąpielowego zakupionego za pośrednictwem sklepu internetowego. Strój nie może wykazywać śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki, które były dołączone do danego modelu stroju kąpielowego. Strój należy odesłać niezwłocznie do siedziby firmy na adres: Lavel, ul. Starowiejska 22 A, 34-120 Andrychów w KARTONOWYM pudełku (niekoniecznie oryginalnym) wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. W przypadku wymiany stroju na inny model lub rozmiar proszę przesłać na adres e-mail [email protected] szczegółowe informacje dotyczące wymiany. Klient pokrywa koszty przesyłki zwrotu lub wymiany towaru.

Czy jest możliwość mieszania rozmiarów przed złożeniem zamówienia?

Tak, klientka może manewrować pomiędzy rozmiarami góry, jak i dołu od bikini. Taką informację należy skonsultować z nami przed złożeniem zamówienia. Usługa związana z różnicowaniem rozmiaru pomiędzy elementami stroju jest dodatkowo odpłatna – wszystkie informacje oraz ceny „mixów” można uzyskać pod adresem e-mail [email protected] lub numerem telefonu 577 810 887.

Czy można uszyć strój na miarę?

Strój szyty na miarę wykonujemy po wcześniejszym uzgodnieniu z klientką i szczegółowym ustaleniu jej wymiarów (pod biustem, w biuście i w biodrach). Na podstawie powyższej specyfikacji szyjemy wybrany model stroju kąpielowego. Usługa „szycie na miarę” jest dodatkowo płatna i wynosi 30% ceny podstawowej danego modelu.

Prosimy kontaktować się mailowo: [email protected] lub telefonicznie 577 810 887.

Czy można otrzymać fakturę za strój kąpielowy?

Faktura na osobę prywatną i na firmę jest generowana w chwili wysłania stroju do klienta na podany adres lub na adres e-mail.

W jakim czasie realizowana jest przesyłka?

Do każdego zamówienia podchodzimy z należytą starannością. Zamówienia (dostępne na stanie magazynowym) są realizowane w przeciągu 1-2 dni roboczych lub 3-4 dni roboczych w przypadku „szycia na miarę”. Nasze zamówienia dostarczają firmy kurierskie GLS i InPost, a ich czas doręczenia wynosi około jednego dnia roboczego (max. do 2).

Czy jest możliwość przymierzenia stroju u Państwa w sklepie?

Nie posiadamy sklepu stacjonarnego i nie istnieje możliwość przymierzenia stroju w siedzibie naszej firmy.

Posiadamy ponad 300 butików w Polsce, które są zaopatrzone w nasze stroje kąpielowe. Jeśli więc będzie konieczność przymierzenia stroju kąpielowego, prosimy o kontakt mailowy na adres [email protected], a znajdziemy najbliższy butik.

Jednakże gorąco zachęcamy do korzystania z naszej autorskiej Przymierzalni rozmiaru, dzięki której nasze klientki w 95% zamawiają nasze produkty bez potrzeby wymiany. Wystarczy kliknąć tutaj, aby przejść do przymierzalni.

Gdzie można przymierzyć stroje kąpielowe firmy Lavel w województwie śląskim?

Stroje kąpielowe firmy Lavel można przymierzyć na terenie całej Polski. Współpracujemy z ponad 300 butikami w całym kraju. Dokładne adresy sklepów w poszczególnych województwach można uzyskać kontaktując się mailowo z obsługą sklepu: [email protected].

Czy stroje kąpielowe posiadają wkładki typu push-up?

Stroje kąpielowe firmy Lavel posiadają wkładki push-up. Są to gąbeczki w kształcie rogalika, które umieszczane są w odpowiedniej kieszonce. W razie potrzeby można je wyciągać i ponownie umieszczać w kieszonce.

Czy stroje kąpielowe posiadają wkładki typu push-up?

Każdy strój kąpielowy firmy Lavel ma regulowane ramiączka, dodatkowo w niektórych modelach ramiączka są odpinane lub wyposażone w ozdobne paseczki przy biuście.

„Mam figurę X, czy znajdę u Państwa strój dla siebie?”

Firma Lavel stawia na funkcjonalność i dopasowanie. Dlatego stroje są stworzone przez naszą projektantkę we współpracy z całym zespołem technologicznym tak, aby pasowały do każdej figury. Oczywiście znajdą się modele dedykowane szczególnie dla Pań o tych figurach:

Jak dowiedzieć się jaką mam figurę? Rożek, gruszka, klepsydra, jabłko czy może chłopięcą?

Aby określić typ swojej sylwetki wystarczy na dowolnej stronie sklepu lave.pl kliknąć w przycisk otwierający Przymierzalnię. Znajduje się ona po lewej stronie ekranu na komputerach i na dole ekranu na urządzeniach mobilnych.

Polecamy również przejść bezpośrednio na stronę Przymierzalni, gdzie znajdą Panie więcej informacji na temat dopasowania stroju kąpielowego do własnej sylwetki, do swoich wymiarów i dodatkowo wiele innych ciekawych opcji ? Serdecznie zapraszamy, ponieważ stworzyliśmy tę sekcję właśnie z myślą o Was nasze drogie klientki <3

Lavel – z miłości do ciała!

Jak określić swój rozmiar?

Aby określić swój rozmiar wystarczy na dowolnej stronie sklepu lave.pl kliknąć w przycisk otwierający Przymierzalnię Rozmiaru. Znajduje się ona po prawej stronie ekranu na komputerach i na dole ekranu na urządzeniach mobilnych.

Polecamy również przejść bezpośrednio na stronę Przymierzalni, gdzie znajdą Panie więcej informacji na temat dopasowania stroju kąpielowego do swoich wymiarów, do własnej sylwetki i dodatkowo wiele innych ciekawych opcji ? Serdecznie zapraszamy, ponieważ stworzyliśmy tę sekcję właśnie z myślą o Was nasze drogie klientki <3

Lavel – z miłości do ciała!


Często popełniany błąd: Błędnym założeniem jest, że pasujący rozmiar produktu konkurencyjnego będzie taki sam w Lavel. Serdecznie prosimy o skorzystanie z Przymierzalni Rozmiaru przed złożeniem zamówienia.

Czy stroje kąpielowe Lavel są sztucznie barwione?

Nie, stroje kąpielowe firmy Lavel są szyte w 100% z naturalnych materiałów najwyższej jakości, sprowadzanych z Włoch i Hiszpanii. Każdy materiał jest należycie testowany w chlorowanej i słonej wodzie.

Czy stroje farbują lub blakną?

Stroje kąpielowe firmy Lavel są projektowane i szyte w Polsce. Korzystamy z materiałów najwyższej jakości, a w długoletniej historii firmy(produkujemy stroje kąpielowe od 2007r.) zdarzyły się pojedyncze przypadki odbarwień lub wyblaknięć tkaniny, spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub długotrwałą ekspozycją na pełnym słońcu (np. witryna sklepowa przez okres ok 2 tygodni).

Słyniemy z bardzo niskiej ilości reklamacji i wymian. Uzyskujemy to dzięki:

  • stałym kontrolom materiałów,
  • stałym kontrolom jakości naszych gotowych produktów,
  • wykwalifikowanej kadrze,
  • rodzinnej manufakturze, w której (prawie :D) wszyscy pracujemy z radością.

Masz jakieś pytanie, którego nikt wcześniej nie zadał?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!