+48 577 810 887

Darmowa wysyłka od 399 zł ⋅ 14 dni na zwrot

LAVEL
a
MENU
KONTO
KOSZYK
a
MENU
KONTO
INSTA
KOSZYK
LAVEL
M

Darmowa wysyłka od 399 zł ⋅ 14 dni na zwrot

WYMIEŃ/ZWRÓĆ

LAVEL
[fibosearch]
Q
Elementy 0

Twój koszyk

Brak produktów w koszyku.

FAQ (często zadawane pytania)

Czy można zwrócić lub wymienić zakupiony strój kąpielowy?

Oczywiście, można dokonać zwrotu lub wymiany modelu stroju kąpielowego zakupionego za pośrednictwem sklepu internetowego. Strój nie może wykazywać śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki, które były dołączone do danego modelu stroju kąpielowego. Strój należy odesłać niezwłocznie do siedziby firmy na adres: Lavel, ul. Starowiejska 22 A, 34-120 Andrychów w KARTONOWYM pudełku (niekoniecznie oryginalnym) wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. W przypadku wymiany stroju na inny model lub rozmiar proszę przesłać na adres e-mail [email protected] szczegółowe informacje dotyczące wymiany. Klient pokrywa koszty przesyłki zwrotu lub wymiany towaru.

Czy można uszyć strój na miarę?

Strój szyty na miarę wykonujemy po wcześniejszym uzgodnieniu z klientką i szczegółowym ustaleniu jej wymiarów (pod biustem, w biuście i w biodrach). Na podstawie powyższej specyfikacji szyjemy wybrany model stroju kąpielowego. Usługa „szycie na miarę” jest dodatkowo płatna i wynosi 30% ceny podstawowej danego modelu.

Prosimy kontaktować się mailowo: [email protected] lub telefonicznie 577 810 887.

Czy mogę być pewna, że wybrany rozmiar na pewno będzie dobry?

Oczywiście! Rozumiemy Twoje obawy. Nasza marka, stworzona przez kobiety dla kobiet, dba o dokładne tabele rozmiarów, które pomogą Ci wybrać odpowiedni rozmiar brafitterski. Ale to nie wszystko.

Mamy dla Ciebie specjalną przymierzalnię online. Wystarczy, że podasz swoje wymiary oraz markę i rozmiar swojej ulubionej bielizny. Nasze doświadczenie pomoże Ci zweryfikować, czy wybierasz idealny rozmiar. Po złożeniu zamówienia zadzwonimy do Ciebie i upewniamy się, że wszystkie parametry się zgadzają, ewentualnie wspólnie z Tobą skorygujemy wybór, tak by strój leżał na Tobie idealnie.

Nie zapominaj też o naszej elastycznej polityce zwrotów, zawsze jesteśmy tu, aby pomóc!

W jakim czasie realizowana jest przesyłka?

Do każdego zamówienia podchodzimy z należytą starannością. Zamówienia (dostępne na stanie magazynowym) są realizowane w przeciągu 1-2 dni roboczych lub 3-5 dni roboczych w przypadku „szycia na miarę”. Nasze zamówienia dostarczają firmy kurierskie GLS i InPost, a ich czas doręczenia (w 99% przypadków) wynosi 1 dzień roboczy (max. do 2).

 

Chcesz się dowiedzieć więcej? Zadzwoń do nas tu – +48 577 810 887 🙂 W godzinach 6:00-12:00 dowiesz się, czy Twój produkt zostanie wysłany tego samego dnia. Dzwoniąc po godzinie 12:00 dowiesz się czy już został wysłany. 

Gdzie można przymierzyć stroje kąpielowe firmy Lavel w województwie śląskim?

Stroje kąpielowe firmy Lavel można przymierzyć na terenie całej Polski. Współpracujemy z ponad 300 butikami w całym kraju. Dokładne adresy sklepów w poszczególnych województwach można uzyskać kontaktując się mailowo z obsługą sklepu: [email protected].

Czy stroje kąpielowe posiadają odpinane ramiączka?

Każdy strój kąpielowy firmy Lavel ma regulowane ramiączka, dodatkowo w niektórych modelach ramiączka są odpinane lub wyposażone w ozdobne paseczki przy biuście.

Jak dowiedzieć się jaką mam figurę? Rożek, gruszka, klepsydra, jabłko czy może chłopięcą?

Aby określić typ swojej sylwetki wystarczy na dowolnej stronie sklepu lave.pl kliknąć w przycisk otwierający Przymierzalnię. Znajduje się ona po lewej stronie ekranu na komputerach i na dole ekranu na urządzeniach mobilnych.

Polecamy również przejść bezpośrednio na stronę Przymierzalni, gdzie znajdą Panie więcej informacji na temat dopasowania stroju kąpielowego do własnej sylwetki, do swoich wymiarów i dodatkowo wiele innych ciekawych opcji : )
Serdecznie zapraszamy, ponieważ stworzyliśmy tę sekcję właśnie z myślą o Was nasze drogie klientki <3

Lavel – z miłości do ciała!

Czy stroje kąpielowe Lavel są sztucznie barwione?

Nie, stroje kąpielowe firmy Lavel są szyte w 100% z naturalnych materiałów najwyższej jakości, sprowadzanych z Włoch i Hiszpanii. Każdy materiał jest należycie testowany w chlorowanej i słonej wodzie.

Czy mogę być pewna, że wybrany rozmiar na pewno będzie dobry?

Oczywiście! Rozumiemy Twoje obawy. Nasza marka, stworzona przez kobiety dla kobiet, dba o dokładne tabele rozmiarów, które pomogą Ci wybrać odpowiedni rozmiar brafitterski. Ale to nie wszystko.

Mamy dla Ciebie specjalną przymierzalnię online. Wystarczy, że podasz swoje wymiary oraz markę i rozmiar swojej ulubionej bielizny. Nasze doświadczenie pomoże Ci zweryfikować, czy wybierasz idealny rozmiar. Po złożeniu zamówienia zadzwonimy do Ciebie i upewniamy się, że wszystkie parametry się zgadzają, ewentualnie wspólnie z Tobą skorygujemy wybór, tak by strój leżał na Tobie idealnie.

Nie zapominaj też o naszej elastycznej polityce zwrotów, zawsze jesteśmy tu, aby pomóc!

Jak mogę ocenić jakość i teksturę materiału, skoro nie mogę go dotknąć przed zakupem?

Wiemy, że to wyzwanie. Staramy się dostarczyć szczegółowe informacje na temat materiałów i tekstur w opisach produktów. Materiały potrzebne do uszycia stroju są najwyższej jakości. Pozyskujemy je na zamówienie z włoskiego zakątka  mody lub ze słonecznej modowej Hiszpanii.
Dokładamy wszelkich starań by powstawały w szanowanych warunkach pracy. Każdy materiał posiada certyfikat ISO 14001:2015, OEKO TEX standard 100 oraz OKTEX UPF+ 50.
Jeśli nadal masz wątpliwości, jesteśmy dla Ciebie, aby odpowiedzieć na Twoje pytania.

Jak mogę uzyskać poradę przy zakupie, skoro nie mam dostępu do pracownika sklepu?

Choć nie możemy zapewnić doradztwa osobiście, nasz zespół  jest dostępny dla Ciebie telefonicznie  +48 577 810 887 i mailowo [email protected], aby odpowiedzieć na Twoje pytania i pomóc w wyborze idealnego stroju kąpielowego. Czekamy na Twój telefon / e-mail!

Czy mogę mieć pewność, że polski producent kostiumów kąpielowych Lavel jest bezpieczną i wiarygodną marką

Firma LAVEL działa legalnie, a nasza reputacja jest naszą dumą. Lavel powstał na malowniczym Podbeskidziu w 2007 roku i od samego początku cieszy się uznaniem Klientek. Możesz przejrzeć recenzje i opinie na nasz temat na Google (5.0 / 5)

Czy jest możliwość mieszania rozmiarów przed złożeniem zamówienia?

Tak, klientka może manewrować pomiędzy rozmiarami góry, jak i dołu od bikini. Taką informację należy skonsultować z nami przed złożeniem zamówienia. Usługa związana z różnicowaniem rozmiaru pomiędzy elementami stroju jest dodatkowo odpłatna – wszystkie informacje oraz ceny „mixów” można uzyskać pod adresem e-mail [email protected] lub numerem telefonu 577 810 887.

Czy można otrzymać fakturę za strój kąpielowy?

Faktura na osobę prywatną i na firmę jest generowana w chwili wysłania stroju do klienta na podany adres lub na adres e-mail.

Czy jest możliwość przymierzenia stroju u Państwa w sklepie?

W Andrychowie przy ulicy Starowiejskiej 22a działa nasz sklepik firmowy. Istnieje tu możliwość przymierzenia i zakupu jednego z wielu modeli strojów. Sklepik jest czynny od poniedziałku do piątku od 7 do 14, ale po wcześniejszym telefonie pod nr +48 577 810 887 zwykle jest możliwość umówienia spotkania indywidualnie.

Posiadamy także ponad 300 butików w Polsce, które są zaopatrzone w nasze stroje kąpielowe. Jeśli więc będzie konieczność przymierzenia stroju kąpielowego, prosimy o kontakt mailowy na adres [email protected], a znajdziemy najbliższy butik.

Jednakże gorąco zachęcamy do korzystania z naszej autorskiej Przymierzalni rozmiaru, dzięki której nasze klientki w 95% zamawiają nasze produkty bez potrzeby wymiany. Wystarczy kliknąć tutaj, aby przejść do przymierzalni.

Czy stroje kąpielowe posiadają wkładki typu push-up?

Stroje kąpielowe firmy Lavel posiadają wkładki push-up. Są to gąbeczki w kształcie rogalika, które umieszczane są w odpowiedniej kieszonce. W razie potrzeby można je wyciągać i ponownie umieszczać w kieszonce.

„Mam figurę X, czy znajdę u Państwa strój dla siebie?”

Firma Lavel stawia na funkcjonalność i dopasowanie. Dlatego stroje są stworzone przez naszą projektantkę we współpracy z całym zespołem technologicznym tak, aby pasowały do każdej figury. Oczywiście znajdą się modele dedykowane szczególnie dla Pań o tych figurach:

Jak określić swój rozmiar?

Aby określić swój rozmiar wystarczy na dowolnej stronie sklepu lave.pl kliknąć w przycisk otwierający Przymierzalnię Rozmiaru. Znajduje się ona po prawej stronie ekranu na komputerach i na dole ekranu na urządzeniach mobilnych.

Polecamy również przejść bezpośrednio na stronę Przymierzalni, gdzie znajdą Panie więcej informacji na temat dopasowania stroju kąpielowego do swoich wymiarów, do własnej sylwetki i dodatkowo wiele innych ciekawych opcji : )
Serdecznie zapraszamy, ponieważ stworzyliśmy tę sekcję właśnie z myślą o Was nasze drogie klientki <3

Lavel – z miłości do ciała!


Często popełniany błąd: Błędnym założeniem jest, że pasujący rozmiar produktu konkurencyjnego będzie taki sam w Lavel. Serdecznie prosimy o skorzystanie z Przymierzalni Rozmiaru przed złożeniem zamówienia.

Czy stroje farbują lub blakną?

Stroje kąpielowe firmy Lavel są projektowane i szyte w Polsce. Korzystamy z materiałów najwyższej jakości, a w długoletniej historii firmy(produkujemy stroje kąpielowe od 2007r.) zdarzyły się pojedyncze przypadki odbarwień lub wyblaknięć tkaniny, spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub długotrwałą ekspozycją na pełnym słońcu (np. witryna sklepowa przez okres ok 2 tygodni).

Słyniemy z bardzo niskiej ilości reklamacji i wymian. Uzyskujemy to dzięki:

  • stałym kontrolom materiałów,
  • stałym kontrolom jakości naszych gotowych produktów,
  • wykwalifikowanej kadrze,
  • rodzinnej manufakturze, w której wszyscy pracujemy z radością.

Czy kolory na stronie internetowej są wiarygodne, biorąc pod uwagę różnice na monitorach?

Staramy się przedstawiać kolory jak najwierniej, ale musisz wziąć pod uwagę korektę na Twój monitor/telefon. Możesz jednak polegać na naszych opisach kolorów i ewentualnie skonsultować się z nami, jeśli potrzebujesz dodatkowej pewności.

Czy mogę być pewna, że zwrot kostiumu kąpielowego będzie możliwy?

Oczywiście! Mimo że zwroty kostiumów kąpielowych są czasem utrudnione ze względów sanitarnych, my specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy dedykowane  ochraniacze, dzięki którym możesz komfortowo przymierzyć swój strój kapielowy. Prosimy, nie usuwaj ich przed pierwszym założeniem, zachowasz wtedy możliwość zwrotu. Nasza przyjazna polityka zwrotów jest po to, abyś czuła się komfortowo.

Co, jeśli potrzebuję kostiumu na konkretną datę, a przesyłka może nie zdążyć?

Zalecamy zamówienie z wyprzedzeniem lub skorzystanie z opcji ekspresowej dostawy, jeśli jest dostępna. Aby upewnić się, że Twój kostium dotrze na czas, skontaktuj się z nami. Czekamy na Twoją wiadomość!

Co mam zrobić, jeśli mam problemy z płatnością online?

Zachowaj spokój 🙂. Chętnie pomożemy Ci rozwiązać wszelkie problemy z płatnością online. Skontaktuj się z nami, a zrobimy wszystko, aby ułatwić Ci proces płatności a tym samym przyspieszyć odbiór Twojego stroju kąpielowego.

Czy istnieje opcja anulowania zamówienia po jego złożeniu?

Oczywiście. Jeśli zmienisz zdanie przed wysłaniem zamówienia, wystarczy dać nam znać. Nasza obsługa klienta pomoże Ci z anulacją.

Czy mogę śledzić status mojego zamówienia, jak przesyłka, która jest w drodze z daleka?

Oczywiście! Po złożeniu zamówienia otrzymasz informacje o śledzeniu, dzięki którym będziesz mogła śledzić jego podróż do Ciebie.

Czy dostarczacie swoje cudowne stroje kąpielowe za granicę?

Tak, wysyłamy nasze kolorowe i stylowe kostiumy kąpielowe do wielu krajów na całym świecie. Wybierz swoją lokalizację przy składaniu zamówienia, a sprawdzimy dostępność dostawy tam, gdzie teraz jesteś.

Masz jakieś pytanie, którego nikt wcześniej nie zadał?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

Opinie Google
5.0