Regulamin Promocji „Happy Hours dla Nowych Klientów”
Obowiązuje od dnia 10.08.2025 r.
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady i warunki akcji promocyjnej prowadzonej pod nazwą „Happy Hours dla Nowych Klientów” (zwanej dalej „Promocją”).
2. Organizatorem Promocji jest e-Lavel Adam Trybała z siedzibą przy ul. Tadeusza Wolfa 28A, 34-120 Andrychów, NIP: 5511064110 (zwany dalej „Organizatorem”).
3. Promocja prowadzona jest za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.lavel.pl (zwanego dalej „Sklepem”).
4. Regulamin stanowi podstawę organizacji Promocji i określa prawa oraz obowiązki jej uczestników. Treść Regulaminu jest dostępna na stronie Sklepu.
§ 2. Warunki uczestnictwa
1. Uczestnikiem Promocji (zwanym dalej „Uczestnikiem”) może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która dokonuje swojego pierwszego zakupu w Sklepie jako konsument w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego.
2. Za nowego Uczestnika uznaje się osobę, której adres e-mail nie został wcześniej użyty do złożenia zamówienia w Sklepie.
3. Udział w Promocji jest dobrowolny.
§ 3. Zasady Promocji
1. Promocja ma charakter cykliczny i jest organizowana w okresach czasowych każdorazowo komunikowanych Uczestnikom poprzez specjalne okno informacyjne (pop-up) pojawiające się na stronie Sklepu.
2. Okno informacyjne, o którym mowa w ust. 1, zawiera unikalny kod rabatowy (zwany dalej „Kodem”) oraz licznik czasu wskazujący termin ważności danej edycji Promocji.
3. W ramach Promocji, Uczestnik jest uprawniony do jednorazowego otrzymania rabatu w wysokości 25 zł (słownie: dwadzieścia pięć złotych) na swoje zamówienie.
4. Warunkiem skorzystania z rabatu jest:
a) Złożenie zamówienia w czasie trwania danej edycji Promocji „Happy Hours”.
b) Osiągnięcie minimalnej wartości produktów w koszyku w kwocie 100 zł (słownie: sto złotych). Do minimalnej wartości zamówienia nie wlicza się kosztów dostawy.
c) Wpisanie i zatwierdzenie uzyskanego Kodu w odpowiednim polu w koszyku zakupowym przed sfinalizowaniem zamówienia.
5. Rabat dotyczy wyłącznie wartości produktów w koszyku i nie obniża kosztów dostawy.
6. Każdy Uczestnik może skorzystać z Kodu tylko jeden raz. Promocja dotyczy wyłącznie pierwszego zamówienia złożonego w Sklepie.
§ 4. Ograniczenia Promocji i zwroty**
1. Promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi, kodami rabatowymi ani zniżkami specjalnymi dostępnymi w Sklepie.
2. Rabat nie podlega wymianie na gotówkę.
3. Promocją objęte są wszystkie produkty dostępne w ofercie Sklepu.
4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu części lub całości zamówienia, na które został udzielony rabat:
a) Jeżeli wartość produktów pozostających w zamówieniu po zwrocie jest niższa niż minimalna kwota 100 zł, Uczestnik traci prawo do rabatu. W takim przypadku kwota zwracana Uczestnikowi zostanie pomniejszona o wartość udzielonego rabatu (25 zł).
b) Jeżeli wartość produktów pozostających w zamówieniu po zwrocie jest równa lub wyższa niż 100 zł, rabat zostaje zachowany, a Uczestnik otrzymuje zwrot wartości zwróconych produktów.
§ 5. Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Promocji Uczestnicy mogą zgłaszać drogą mailową na adres: [email protected] w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą reklamacji.
2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, adres e-mail oraz opis podstaw reklamacji.
3. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i poinformuje Uczestnika o wyniku postępowania.
§ 6. Postanowienia końcowe
1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny, rozumianej jako zmiana przepisów prawa lub zmiana sposobu przeprowadzania Promocji. Zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie Sklepu.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ogólny regulamin Sklepu.