Zwroty, wymiany lub reklamacje w 3 krokach
1. SPAKUJ PRODUKT
- Nie pakuj biustonosza wkładając miseczkę w miseczkę. Połóż go w pudełku w najbardziej neutralnym położeniu – na prosto.
- Nie pakuj produktu w kopertę – spakuj do kartonu. Przyjmujemy wyłącznie opakowania kartonowe (najlepiej, aby było to opakowanie oryginalne, w którym kostium przyszedł – zapobiegnie to uszkodzeniu. Min. wysokość opakowania zwrotnego to 10 cm.).
- Nie zrywaj zabezpieczenia w miejscach intymnych majtek.
- Do pudełka włóż również paragon lub jego kopię oraz metki (nie muszą być przyczepione).
2. POBIERZ FORMULARZ
Pobierz i wypełnij odpowiedni formularz. Następnie umieść go w paczce.
3. NADAJ PRZESYŁKĘ
Pełny zapis znajduje się w regulaminie sklepu internetowego LAVEL.pl.
[…]
6. REKLAMACJE
6.1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający znajdzie w nim wady, zaleca się odesłanie zakupionego produktu na adres „Lavel, ul. Starowiejska 22B, 34-120 Andrychów,, tel. kontaktowy: +48 577 810 887”
6.2. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem, nadanych do paczkomatu oraz kostiumów zapakowanych w jakikolwiek rodzaj koperty – wyłącznie opakowania kartonowe (najlepiej, aby było to opakowanie oryginalne, w którym kostium przyszedł – zapobienie to uszkodzeniu. Min. wysokość opakowania zwrotnego to 10 cm.)
6.3. Do reklamowanego towaru należy dołączyć Wniosek reklamacyjny wraz z dowodem zakupu towaru lub wskazaniem innych dowodów zakupu towaru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady. Wniosek reklamacyjny stanowi Załącznik 1 do niniejszej umowy.
6.4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W tym samym terminie klient powinien zostać powiadomiony o wyniku reklamacji.
6.5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np.: z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje dostępne w sklepie towary.
7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
7.1. Zamawiający może w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie Oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 i 3 do niniejszego Regulaminu, załączony wzór Oświadczenia nie jest obowiązkowy. Wzór Oświadczenia o odstąpieniu umowy to Formularz zwrotu (załącznik nr 2) i Formularz wymiany (załącznik nr 3).
7.2. Sprzedawca zobowiązuje się niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania Oświadczenia Zamawiającego o odstąpieniu od Umowy, zwróci Zamawiającemu wszystkie dokonane przez niego płatności w tym koszty dostawy z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Zamawiającego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym. Zwrot kosztów nastąpi w taki sam sposób płatności, jakiego użył Zamawiający chyba, że Zamawiający wyrazi zgodę na inny sposób.
7.3. Zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od Umowy zwrócić towar Sprzedawcy. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem oraz kostiumów zapakowanych w jakikolwiek rodzaj koperty – wyłącznie opakowania kartonowe (najlepiej, aby było to opakowanie oryginalne, w którym kostium przyszedł – zapobiegnie to uszkodzeniu. Min. wysokość opakowania zwrotnego to 10 cm.) Jeżeli Zamawiający nie wywiąże się z obowiązku zwrotu towaru w terminie, Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych od Zamawiającego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania. W związku z powyższym Sprzedawcy nie będzie zobowiązany do zachowania termin określonego w pkt 7.2.
7.4. Zamawiający, który odstąpi od Umowy ponosi bezpośrednie koszty odesłania towaru do Sprzedawcy.
ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA
1. Formularz reklamacyjny (PDF)
2. Formularz zwrotu (PDF)
3. Formularz wymiany (PDF)